Sylwia Koniuszy

Sylwia przyjechała do mnie aż z Jaworza :) Pierwotnie sesja miała być w plenerze ale niestety pogoda nie była zbyt zachęcająca do plenerowych zdjęć ;/ ale od czego ma się znajomych :) Dziękuje Darkowi u Małgosi za udostępnienie apartamentu (a w zasadzie to 3 ;)) Oczywiście gorąco polecam te apartamenty dla osób wybierających się do Wisły www.renesans-wisla.pl 

Sylwia strasznie się stresowała przed sesją (nie mam pojęcia dlaczego) co nawet mi się udzieliło i miałem lekkiego stresa ;) co rzadko mi się zdarza :)
Modelka – megamodels.pl/ilioswasilema
Fotograf - facebook.com/KrzysiekKempnyPhotography
Zapraszam do galerii :)

UWAGA posty tylko dla osób pełnoletnich!!!

Kempny Krzysztof2

Kempny Krzysztof4 Kempny Krzysztof3  Kempny Krzysztof1 IMG_0388 IMG_0377 IMG_0360 IMG_0350 IMG_0298 IMG_0286 IMG_0226 IMG_0216 IMG_0190 IMG_0115 IMG_0103 IMG_0091 IMG_0081 IMG_0070 IMG_0052 IMG_0041

end…

One thought on “Sylwia Koniuszy

  1. Krzysztof bo ja zaraza jestem ale nie odczulam bijącego od Ciebie stresu :) Sesję mimo wszystko zaliczam do bardzo udanych:) A stres który ze sobą zabrałam byl dlatego że mialam spotkac się ze znakomitym fotografem :) Baaardzo dziękuje i licze na kolejne spotkanie z Twoim obiektywem.

Dodaj komentarz

